Saturday, February 21, 2009

x bisa memiliki

mungkin aku tidaklah sempurna...tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku...mungkin aku tak bisa memiliki...dirimu seumur hidupku...
gudbye to u..
thanks 4 all our memories..
sori cz tanak pandang muka u lg tapi mmg u deserve 4 it..
kalau bole pasni mmg nk buat yg kte mcm tapenah bejumpa je..
nk lupakan la sume ttg u cz rase menyampah n meluat membuak2 dalam dri ni ble tgk muka u tu..
org yg ske memfitnah mmg takan senang idop di dunia mahupun di akhirat..
aku kan mcm jd mangsa keadaan tau cz bayangkan la ape yg aku cakap sume di tokok tambah..mungkin si penokok tamba tu mau aku di benci kot..kalu ye pn jgnla tunjukakn sgt kn..
tataula aku knp aku ttbe rase tanak ada kne mngene dgn ko ni menyampah sgt la..

2 comments:

  1. perghhh...mara gile nmpk...rileks ar...da mcm hani da aku tgk ni..

    ReplyDelete
  2. lex la chai..
    bsela 2..
    org bile syg,kite ni diagung2kan..
    bile da menci..blah cm 2 je..
    klw da nak blah 2,blah jela..
    ni nak kutuk2 kite kat dpn org..
    mcm kite ni teruk sgt slh ngn die..

    ReplyDelete